התעוררות

Cleanin' Out My Closet | פוסט אורחת מאת הגר שיזף (ראומה, בלוג עם תודעה)

*אזהרת טריגר: כולל תיאורי אונס* 

הטקסטים האלו, שלא רק העבירו את האחריות למנוע את האונס אלי, אלא גם דוברו מקולם של  'מומחים' לאונס, יצרו למעשה הדרה כפולה של נשים מהמרחב הציבורי: ,תחילה, את ההדרה שלי, כיוון שלמדתי עד כמה הרחוב מסוכן עבורי, ושנית, בהדרה שלהם את הנשים הנאנסות מניהול ועיצוב השיח על אונס.

את הקול הזה אנחנו צריכות לחזק (j14)

**טריגר**

הקול שלי, שלהן, שלכן, של כולנו, הוא קולן של מי שמסרבות להיות קורבן של חוסר צדק.

את הקול הזה אנחנו צריכות לחזק.

מרגישה צורך לספר את האמת-(זהירות טריגר). זה יהיה בהמשכים כי זה לא פשוט לי לכתוב את כל זה.

איך את מעזה לומר שנאנסת? (המפתחות של הצוללת)

בכלל, אני לא מבינה את השאלה. למה זה בכלל משנה מי חטפה יותר חזק? אני חושבת שזה יוצא מנקודת הנחה שיש לציבור קיבולת מאוד מוגבלת של מקרי אלימות מינית שהוא מסוגל לסבול לפני שמתחיל להימאס לו.

מיליארד נשים מתעוררות ודורשות מציאות חדשה (איה שוויד, onlife)

השבוע מתקיים האירוע הגרנדיוזי העולמי "מיליארד נשים מתעוררות" שמטרתו לעורר מודעות לאלימות נגד נשים. אחת מכל שלוש נשים על הכוכב הזה נאנסת או מוכה במהלך חייה. אחת מתוך אחת חוותה או תחווה אלימות רגשית, מינית, פיזית או מילולית: בואי להשמיע את קולך

מהפכת הריקוד של הנשים (סלונה)

אלימות נגד נשים: ועכשיו לדיאלוגים (צפי סער, גברת מג'ונדרת, הארץ)

אורנה בנאי וגילה אלמגור נגד אלימות וואלה

גברים בחצאיות נאבקים באלימות נגד נשים (עודד רוזן, onlife)

זה לא מספיק שתלבש חצאית (ריקי כהן, סלונה)

כל האירועים באתר one billion rising israel

עלייה גורפת באי-השוויון בין גברים לנשים בישראל (הארץ)

על פי מדד חדש, המאפשר בחינת של מגמות אי-שוויון מגדרי בישראל, בין השנים 2004-2010, למרות העלייה בהשכלה, האפלייה המגדרית גדלה

המהפכה הנשית במגזר הערבי מתחילה בטירה וקלנסואה (The Marker)

במשך שנים סבלו העובדות בעיריות טירה וקלנסואה מקיפוח – עד שכמה מהן החליטו לקחת את גורלן בידיהן. כיום ועדי העובדים בשתי העיריות הם כמעט על טהרת הנשים, שנאבקות להעצמת העובדות ולשיפור מעמדן של הנשים במגזר הערבי.

הזועביז: קל יותר להתנצל לפני אחמד (ראויה אבורביעה, הארץ)

הרגזת את "נכבדי הקהילה"? יתלוננו לפני אבא שלך. התחתנת? נציב הקבילות הפרטי שלך הוא בן זוגך. לפיד, חשבתי לעצמי, ניסה לכבד את מנהגי הקהילה, ולהסביר לגבר האחראי שלא התכוון לפגוע בכבודה של האשה החוסה בצלו.

דומא (הטלוויזיה החברתית)

הסרט "דומא" (בובות) הוא מסע בעקבותיה של הפגיעה המינית המודחקת בחברה הערבית. עביר חדאד  – יוצרת הסרט, מספרת על תהליך היצירה, על הבחירה לעסוק בנושא המודחק ועל תגובות הציבור לסרט.

מה רואות מבעד לרעלה? (דוד שפרבר, ערב רב)

עבודותיה של פאטמה אבו רומי הן ביטוי מובהק לשיח אמנותי פמיניסטי, ביקורתי וחתרני, המתקיים במרחב הערבי המקומי. העבודות של אבו רומי מענגות, ואם להתייחס לנושאים הקשים שעולים בהן, העונג הזה מייצר גם סוג של מזוכיזם – יופי ענוג המעורב בהרבה כאב.

ילדי ההפקר (מאקו)

העיר באר שבע מתמודדת לאחרונה עם איום מכיוון לא צפוי: כנופיות של ילדים צעירים, בנים של משתפי פעולה פלסטינים אשר קיבלו מקלט בישראל, משליטות מציאות של שוד, תקיפה ומעשים מגונים בשכונות.

לראשונה בישראל: חבר כנסת ביגמיסט (ענת סרגוסטי, סלונה)

ח"כ טאלב אבו עראר מסיעת רע"ם תע"ל נשוי הלכה למעשה לשתי נשים. ענת סרגוסטי מבקשת להזכיר שריבוי נשים אמנם איננו חוקי במדינת ישראל, אבל ממשיך להתקיים כחלק מהדיכוי המתמשך של הנשים הבדואיות.

ביגמיה בצל המחוקק (האישי הוא הפוליטי, חנה בית הלחמי)

נשים אינן "בוחרות" להיות אישה שנייה.  בחירה חופשית נמדדת בין השאר בשאלה האם מוטלת סנקציה כלשהי על מי שבוחרות אחרת. במדד הזה, לנשים הבדואיות המושאות לעיתים בגיל צעיר מאוד כאשה שנייה או שלישית של גבר כלשהו – אין טווח בחירה רחב במיוחד, אם בכלל.

_______

חשד: מריה זובידאת נרצחה בפני בתה הפעוטה ynet,  חדשות 2מעריב nrgוואלהחדשות 10

הותרה לפרסום זהות החשוד ברצח מריה זובידאת (הארץ)

"בת 17 מהדרום רצחה את בעלה למחרת נישואיהם" וואלהחדשות 10הארץ

סניגורה של בת ה-17 הנאשמת ברצח בעלה: "היא רק סייעה" חדשות 10

אישום: חנק את אשתו למוות כי חשד שהיא בוגדת בו (חדשות 10)

האישה הוכתה ומתה, הבעל יואשם רק בתקיפה ynet, חדשות 2

_____________

המדינה מודה: נשים אתיופיות טופלו למניעת הריון באופן פסול (הארץ)

מנכ"ל משרד הבריאות הורה באחרונה להפסיק להשתמש בתרופה שנשים אתיופיות טענו שהופעל עליהן לחץ לקחת אותה ושגרמה לתופעות לוואי רבות

גזענות היא גזענות היא גזענות ( Y.E.S)

אבל, השימוש בה שנוי במחלוקת ובאוכלוסייה הלבנה בישראל ניתנת כאופציה אחרונה מתוך מגוון התרופות והשירותים, הניתנים עבור נשים ומשפחותיהן, הרוצים לתכנן את משפחתן, לא? האתיופיות הן אחרות??

הנשים לא עוקרו; האמת דווקא כן (פרספקטיבה)

העולם כמרקחה בעקבות הדיווח כי ישראל "מודה" שהיא מנעה הריון מנשים אתיופיות, ולפי חלק מהגרסאות – עיקרה אותן. זה מה שקורה כאשר המטרה היא סנסציה עיתונאית ולא ניתוח אמיתי של המציאות והממצאים.

פרוייקט הנאציפיקציה……. (בן דרור ימיני, מעריב nrg)

"הארץ" תורם את חלקו בעלילה על "עיקור האתיופיות", שבמהירות שיא הפכה לתעמולה נאצית * כך מגויסת גם העלייה האתיופית לתעשיית השקרים והנאציפיקציה

שתיקה צורמת (אורית יששכר, מעריב nrg)

פרשת הזריקות למניעת היריון שניתנו לנשים מאתיופיה לפני שעלו לישראל עוררה הדים בתקשורת העולמית. אבל דווקא בארץ מתעלמים ממנה כמעט לחלוטין

_____________

מבוא לטרנסג'נדריות: כל מה שרצית לדעת על מגדר ומעולם לא חשבת שאפשר (שירי אייזנר, שחור-סגול)

המטרה בפוסט, הוא כותב, היא "לפתור את בעיית ההסברה וההגדרה של מהי טרנסג'נדריות מבלי להשתמש בשפה סיסקסיסטית" [הסבר בהמשך על מה זה סיסקסיזם], כמו שקורה בדרך כלל. הוא כותב: "אני לא כאן כדי לגרום לסיסג'נדרים להרגיש בנוח, או לאשרר את התפישה העצמית שלהם כמרכז היקום המגדרי. למעשה, אני ממש סבבה עם ההפך".

מחשבות על הבנה (עתליה ישראלי נבו, חשדנית מספיק)

אבל תמיד אני משתדלת לזכור לנסות למצוא את המקום הזה שיפתח את הדברים לדיאלוג, לשיח, שיהיה בו פוטנציאל שהסיסג'נדרים* יבינו שגם עליהם מופעל דיכוי מגדרי. ואז אולי הם יתחילו להבין שהבעיה היא לא בי או בחברותיי הטרנסיות והטרנסים, אלא בחברה הזאת שהיא פשוט דכאנית בבסיס שלה. ואת הדיכוי שהיא מפעילה אני לא מוכנה להבין, או לשתוק לגביו.

געגועים לפמיניזם מיליטנטי (בלוג בעוו'נתא)

הפמיניזם שאני התבגרתי לתוכו הוא פמיניזם שאינו רואה מאבק ללא שילוב הדרישות של הקבוצות המדוכאות ביותר בחברה. שמשלב גברים ושם דגש על מאבק פרקטי בשטח, אוטונומיה, תוך כדי שילוב של פעולות ישירות. הוא פמיניזם שאוהב ומחבק אבל גם כועס ובועט ומוכן לסיכונים שכלולים במלחמה על זכויות נשים מול המדינה.

קצין משטרה נכלא בשל קבלת שוחד מפרוצות וואלהמעריב nrg

הנחה לקצינים במדים (Inter Spem et Metum)

בית המשפט מודע לעובדה שנשים בזנות שייכות לאוכלוסייה מוחלשת. הוא מציין במפורש שהן לא באמת יכולות לפנות למשטרה ולהתלונן שקצין משטרה במדים פוגע בהן. הוא מודע לכך שקצינים כמו קריאף מחסלים סיכוי שנשים כאלו יפנו למשטרה בעתיד. אבל זה לא לב ליבו של האישום. קריאף ניצל את המדים שלו כדי לקבל הנחה, ועכשיו הציבור לא יסמוך על שוטרים.

"שוב המצאתי הטרדה מינית" (עו"ד קרן בר יהודה, onlife)

כלומר, אחוזי תלונות השווא עומדים על 1-3% מתוך 9.5% מהנשים הבוחרות להתלונן. המצב המצער הוא שהתופעה הרחבה היא נשים שבוחרות שלא להתלונן לעומת התופעה האיזוטרית והזניחה של נשים הבוחרות להגיש תלונות שווא על הטרדה מינית.

איך תרבות ה״שושו״ הישראלית השתלטה עלינו (אווה אילוז, הארץ)

איך יכולה אשה שנראית נורמלית על פי כל קנה מידה שבעולם, אזרחית נאמנה, להפוך בלא ידיעתה לשותפה לרצח נתעב? כי האיש הזה, שמעון קופר, פנה לאיזושהי תפיסה רווחת של נורמליות.

האפליה תימשך בכל מקרה (יפעת ביטון, הארץ)

ההיסטוריה מוכיחה שעסקאות חוסר ההגינות וחוסר השוויון נרקמו כולן בין מפלגות גברים הגמוניות למפלגות גברים חרדיות.

כל פעם שהלכתי עם החוק הפסדתי (רותי לביא, העוקץ)

אותה אשה, שופטת, אולי אפילו תמכה במאבק נגד הדרת נשים ונגד הטרדה מינית, אך כשלה להבין שהאלימות נגד נשים מתחילה דווקא כאן. באותו חור שחור של אלימות ממוסדת, כלכלית וחברתית, נגד זכותן להתקיים ולקיים ילדיהן. נגד זכותן הראשונית, כנשים, לרצות להבטיח עתיד להן ולילדיהן.

ניסו למנוע פינוי דיירת בפתח תקווה – ונעצרו (וואלה)

חייבים להכניס את ההפלות לסל הבריאות (שרון אורשלימי, onlife)

לא ייתכן שבשנת 2013, במדינת ישראל – צעירה שנאנסה תצטרך לעמוד בפני ועדה שתסרב להאמין לה, רק כדי לקבל את הזכות להפסיק הריון. הגיע הזמן לשים לזה סוף

"אם מעיין חודדה לא תיקח עזרה, היא לא תחזיק מעמד" (אנשים)

אחרי שתי לידות והופעה שנויה במחלוקת בבית האח הגדול, מעיין חודדה הבטיחה לבעלה מוטי שחתזור להיראות כמו בתמונה שלה מגיל 16. דיאטת הרצח שגזרה לעצמה השיגה תוצאות אבל חודדה לא עצרה שם, והיום היא מכורה לרעב ולדיאטה, כך סיפרה בראיון ל-mako. ראיון שנשמע כמו קריאה לעזרה

מה נשים רוצות (וואלה)

תא העיתונאיות דורש מ-mako להוריד מהאוויר ראיון שנערך עם מעיין חודדה, משתתפת ”האח הגדול”, ועסק בהפרעת אכילה: ”מאדירה את הרזון הקיצוני". mako: "הריאיון מעורר דיון"

אימא יש רק בסקייפ (רוני מרגלית, ynet)

מי שמשלמות את המחיר הכבד הן עובדות הסיעוד האמונות על הטיפול ביקירינו. עבור רבבות ילדים פיליפינים – אימא יש רק בסקייפ. אימהות שעוזבות תינוקות ועוקבות ממרחק כיצד הפכו למתבגרים חוות תסכול ואשמה ומתקשות להסביר לילדיהן שנטשו אותם למען עתידם

עמליה זיו על סקס, פורנו והורות קווירית (הארץ)

חוקרת המיניות עמליה זיו מוציאה ספר חדש ומסבירה למה הומואים ולסביות בישראל נהפכו לחיות מחמד מבויתות ומדוע שינתה את יחסה לפורנוגרפיה. היא גם מגלה כי בפני הבן שלה היא מזדהה יותר כאבא מאשר כאמא

_________

**טריגר**

עירומה מול כל העולם (מאקו)

אונס וירטואלי: ערומות מול כל השכבה – בסלולרי (ynet)

חשד: תיעד צעירות במהלך קיום יחסי מין והפיץ הסרטים וואלהחדשות 2

הנער שצילם והפיץ סרטון אינטימי עם בת 12 חשוד באונס וסחיטה  (מאקו)

חוסר האונים של המשטרה מול הסרטונים האינטימיים: "מכת מדינה" (מאקו)

האם הפצת תמונות עירום היא תקיפה מינית (דפנה איזנרייך, onlife)

מה הקשר בין הפצה של תמונות עירום או צילומי סקס שצולמו בהסכמה לבין תקיפה מינית? בעולם בו הכל מצולם ומתועד, ובעולם בו מתשמשים במין כנשק נגד נשים – תופעת הפצת הסרטונים מתרחבת והמחיר שנשים משלמות עליו הוא כבד ואכזרי

_________________

קופסה שחורה || למה הגיבורות הנשיות בטלוויזיה הן תמיד קלפטע (ליאת אלקיים, הארץ)

בין "יום האם" ל"בלתי הפיך", בין קרן מור לעדי אשכנזי – הדמויות של הנשים בסדרות הישראליות הן לא מישהי שאת רוצה להזדהות אתה

איך מוכרים דבק? פשוט סותמים לבחורה את הפה (נטלי כהן, מאקו)

אל תצפו ממני לצחוק כשהבדיחה היא עלי (לירון סיני, onlife)

תשתקי כשאת מדברת אלי (ואן דר גראף אחותך)

הפרסומת הזו בריונית ואלימה. התירוצים לשימוש בה בריוניים ופחדניים. הטענה ש"מי שלא אוהב את זה, שישתוק", משלימה את מעגל הבריונות, ומבהירה בדיוק מדוע המפרסם הספציפי הזה בחר בדימוי הספציפי הזה. מי שמדבר בשפה של אלימות, לא מפתיע שאלה הם הדימויים שגודשים את מוחו היצירתי.

282601_612290372121274_404259066_n

הפרסומת של בר רפאלי בסופרבול: אפטרשוק (ראומה, בלוג עם תודעה)

ואולי, גם במסר הזה בפני עצמו יש עוצמה מסוימת. כאן בר לפחות לא נדרשת להביט על הצופה במבט מגורה כאילו הוא הוא מושא חשקה, לא ראיתי אותה כאובייקט פאסיבי שנורא נהנה לקפוץ בבגד ים, או להתפלש בחולות בעירום, לא. היא מציגה את  בר רפאלי כבר רפאלי. דוגמנית ששווה מיליונים, שידעה ויודעת לעשות מהמיניות שלה מיליונים, כי כולנו נרצה עוד מהסם הזה. היא משכירה את השפתיים שלה, את קולות ההנאה, את החיוך והבלונד המסנוור לחברת גו דדי, שכנראה הסכימה לשלם לה מלא כסף, כי בזה בר עובדת.

בר רפאלי: לכל אחת יש מחיר? (ריקי כהן, סלונה)

פירסום: שימוש בגוף האישה הוא פתרון לעצלנים (זיו ברנע, onlife)

למה אין לי חוש הומור (משהו לנשנש כשהאורחים יגיעו)

הבדיחה הזו לא מצחיקה אותי כי היא מזכירה לי שגם במקומות שבהם אני אמורה להשפט על פי הכישורים שלי, השכל שלי והיכולות הטכניות שלי – אני נשפטת בראש ובראשונה על פי המיניות שלי.

תלונה נגד yes: "שום סיבה למצב סטיגמה לפיה אישה גדולת ממדים היא בהריון"  וואלה, ישראל היום

שמנים זה לא מצחיק (טליה פלד קינן, onlife)

למה התנצלו בדה וויס? (התכנית של גיא פינס)

פליטת פה של אחד המתמודדים אשר ציין כי בעבר נגע בישבנה של ג'ניפר לופז, הצליחה להרגיז את הארגונים הפמיניסטיים. ב"רשת" פרסמו התנצלות

חפש את האשה (ורד לי, הארץ)

מעניין שדווקא התוכניות האלה, שאמורות לייצר אשליה שלפיה כל אחד – לא משנה מה המוצא או הרקע שלו – יכול להפוך מאדם אנונימי לכוכב, לא נותנות צ’אנס ראוי לנשים שופטות.

___________

סדום של שתיקה: הקרקע שמצמיחה פרשיות אונס (טלי פרקש, ynet)

המגזר החרדי יודע היטב שמשהו רקוב בממלכה. הציבור המבוהל רגיל לגלגל פדופילים מעיר אחת לאחרת, שם ייטפלו לילדים החלשים וחסרי הגב. השבוע שאלו את עצמם רבים במגזר: באיזו חברה קורבן אונס הוא מוקצה מחמת מיאוס?

הדרת נשים: זה לא כבוד, זה פחד (אסתי שושן, onlife)

השבוע פורסמו שני סיפורים מתוך החברה החרדית, שחושפים שתיים מהנורמות המסוכנות ביותר שצמחו בה: מחיקת נשים ושתיקה. שבוע אחד, שני מקרי קיצון, מדרון אחד חלקלק ועמוק שבתחתיתו מחכה לנו טאליבן עם השגחה מהודרת ושתיקה מהדהדת

פדופיל חרדי: החברה מטאטאת את התופעה (ynet)

"לילד חרדי, לשון הרע גרוע מתקיפה מינית" (ynet)

קשר השתיקה שממוטט את המשפחה החרדית (וואלה)

הטאבו החרדי על דיון בעבירות מין הולך ונסדק (הארץ)

____________

ד"ר אורית קמיר וד"ר יפעת ביטון זכו בפרס הקרן החדשה לישראל (גלובס)

לוחמת, מנהיגה, פמיניסטית. פרידה משרה ברוורמן ynet, וואלה, חדשות 10, חדשות 2, ישראל היום

הראיון האחרון של שוריקה: יש לנו טונות של גבורה (ynet)

האושר שבמשפחה הגדולה  על זינה הרמן ז"ל (הארץ)

"אישה, אם ומדענית"   על כלת פרס ישראל פרופ' יהודית בירק ז"ל (הארץ)

גם לאנה פראנק דרוש משהו מלבד בעל וילדים (ד"ר שרון גבע, אל מדף ספרי ההיסטוריה) גם בהארץ

"אני רוצה להתקדם", כתבה באפריל 1944, "איני יכולה לתאר לעצמי, שאצטרך לחיות כמו אמא […] וכל שאר הנשים העושות את עבודתן ואחר כך הן נשכחות. לי דרוש משהו מלבד בעל וילדים". במאי 1944 כתבה: "החלטתי בלבי, שחיי יהיו שונים מחיי נערות אחרות, ושאחר-כך יהיו שונים מחייהן של עקרות בית רגילות".

מחזירות את טובה גולדברג להיסטוריה (ד"ר שרון גבע, אל מדף ספרי ההיסטוריה)

אימא מחליפה (ד"ר שרון גבע, אל מדף ספרי ההיסטוריה)

________

הגנה על נשים במקומות עבודה – הלכנו רחוק מדי? (בילי פרנקל, ynet)

האם ההגנות שמוענקות לנשים יוצרות יותר נזק מתועלת? הדעות חלוקות. מצד אחד הנתונים לא מותירים ספק: יש אפליה. מצד שני, מומחים בזכויות עובדים מדגימים גם מצבים אבסורדיים, שנוטלים מהאישה את השליטה בגורלה ואף יוצרים רתיעה מפני העסקת עובדות בגילאי פוריות

חוק שיוויון הזדמנויות לנשים בעבודה (מארון מעלוף, Dones) גם  בערבית

נשים בהריון סובלות מאפליה בעיקר בתחום התעסוקה, המשפיע על חייהן באופן כללי. הריונן של נשים עובדות נתפס כביכול כגורם מכשיל, המעכב את התקדמותן בשוק העבודה.

הטרדות מיניות בעבודה: הפתרונות של המפלגות (קרן קירש, onlife)

ביה"ד הרחיב את ההגנה על אמהות עובדות (כלכליסט)

רוצים גן ילדים, תשלמו (צפי סער, הארץ)

מחאת הגננות נמשכת: הצהרונים בירושלים יושבתו (הארץ)

הפתרון של עיריית ירושלים: בנות שירות לאומי במקום סייעות (מעריב nrg)

י-ם: בנות שירות לאומי לא יחליפו סייעות (מעריב nrg)

הצהרונים בירושלים לא ייסגרו: פשרה הושגה בין העירייה לסייעות (הארץ)

אמהות ואבות שוב ברחובות (שרון מייבסקי, סלונה)

הכוונה ודאי טובה אבל הגננות והסייעות הפכו שקופות למנהלי התהליך. לא שיתפו אותן בתוכניות, לא ניהלו איתן ומשא ומתן וקבעו שורה של סעיפים אשר בפועל פוגעים בתנאי העסקה שלהן: המרת השכר הגלובלי לשכר שעתי, אי תשלום על ימי מחלה או על חגים, צמצום הפיקוח על הצהרונים ועוד.

חינוך הוא לא מוצר (תהילה מישור, הארץ)

רפורמת הצהרונים היא מפירותיה המיוחלים של אותה מחאה, אך המחיר שהיא גובה מן העובדות מעמיד במבחן את כל מי שהשתתפו אז במצעד העגלות. רק עמידה נחושה לצד העובדות תצדיק את היומרה ההיא.

יד2 דרושים: 90% מהנשים משמיטות מצבן המשפחתי מקו"ח (The Marker)

לא חרדות מעבודה: חרדות לעבודה (ynet)

16 גננות חרדיות פוצו ב-4 מיליון שקל לאחר שתנאיהן הורעו בשל גילן (The Marker)

ד"ר אורית אטיאס | אלימות כלכלית של גברים כלפי נשים בנישואין (האגודה הישראלית ללימודים פמיניסטיים ולחקר המגדר)

מיסוי בני זוג  (Dones) ובערבית

שילוב נשים במדעים- נוסחה עם פתרון (Dones) ובערבית

יוזמה של לשכת עוה"ד: משרות מיוחדות לאמהות (ynet)

גם אמא וגם עורכת דין? תתמודדי (ליטל דוברוביצקי, ynet)

כן, אנחנו יכולות? (ענת ג'ורג'י, The Marker)

נשים, אל תוותרו! (אנה רוסו, The Marker)

____________

איך תתארגני בצורה לא היררכית ותישארי בחיים (הפרשדונה)

התארגנות באופן לא היררכי וקבלת החלטות בקונצנזוס הן מהממות במיוחד לדעתי, כי הן דרכי פעולה אנרכיסטיות ופמיניסטיות שמביאות את התיאוריה הרדיקלית שלנו לפרקטיקה רדיקלית.

עברית נשית: רשומת מעקב (המפתחות של הצוללת)

גבר קיבל תגובה שלא שמה אותו במרכז, וזה ערער אותו. כשהסברתי לו שהוא מרגיש בדיוק מה שאני מרגישה כשהוא מדבר בזכר, הוא התעלם מזה, וביטל את זה בטענה שככה היא העברית התקנית.

בשירות הבולאי לא מרוצים מגובה המכנס של החלוצות (הארץ)

בעקבות פניה מהשירות, שלחה יהודית איילון תמונות של נשים צעירות שעבדו במפעל הנשק של ההגנה, אלא שלבושן מנע את הפיכתן לבול

גירל פאואר (וואלה)

תכירו את נעמה: רק בת 14 וכבר עושה סטנד-אפ פמיניסטי, שבו היא יורדת על אנשים שחושבים שהיא צריכה גבר ושבחורות צריכות להיות יפות ולשתוק. אז לא, היא לא תשתוק

ד"ר שרון גבע | פמיניסטית? אל תתביישי (האגודה הישראלית ללימודים פמיניסטיים ולחקר המגדר)

הקורס פתח בעיניי דרך נוספת להתבונן על תופעות חברתיות ובאופן ספציפי לנשים, סיפרה אחרת. רובן ככולן של הסטודנטיות שלמדו השנה בקורס הן מורות, ויש להן תלמידות ותלמידים.

לכבוד עיריית תל אביב; אג”נ, הנדון: מזכר על מגדר (פוסט אורח, אפרת בן צור, חדר 404)

רעיית היועץ המשפטי תואשם בהעסקת עובד זר בניגוד לחוק הארץוואלהחדשות 2ynetמעריב nrg

זכויות מגדריות הופכות לזכויות בסיסיות במרחב העירוני (שרית פרקול, מגפון) ועוד על הכנס "עיר ומגדר" (האגודה הישראלית ללימודים פמיניסטיים ולחקר המגדר)

פעם ראשונה בים (מצד שני, פוסט אורח של אפרת מלטר)

אז הרגע הבלתי נמנע הגיע, והחבר שלי הרגיש סוף סוף בטוח להכיר לי את הדבר הכי חשוב בחייו, את מי שמלווה אותו מאז ומתמיד, את הבעלים המקורי של הלב שלו – והזמין אותי לבוא איתו למשחק בבלומפילד.

הנשים שהכי מזיקות לנשים (ריקי כהן, סלונה)

זו שמתנצלת שהיא לא פמיניסטית, זו שמאשימה את הקורבן בתקיפה המינית שלה, הבוסית שמתעמרת בעיקר בנשים ועוד סוגים של נשים שתוקעות דוקרנים בסולידריות ובתפיסה החברתית של נשים

הפטריארכיה הפרטית שלי (יולי כהן, בלוגאישי)

אמא יש רק אחת? אז זהו, שלא. (חנה פנחסי, הארץ)

זהירות, זה טבעי! (חנה פנחסי, הארץ)

כל אחד והאשה-שטן שלו (שני ליטמן, מוסף הארץ)

החלמה, או אולי צמיחה (הרב של הנפגעים) למה לא התנגדתי? (הרב של הנפגעים) אם לא סליחה, מה כן? (הרב של הנפגעים)

קורס מקוון – התמודדות אפקטיבית של קהילות עם פגיעות מיניות (10) (פוקחים עיניים)

קורס מקוון – התמודדות אפקטיבית של קהילות עם פגיעות מיניות (11) (פוקחים עיניים)

הודעה מנהלתית קצרה – מה זה הבלוג הזה כאן פתאום. (מעונן חלקית)

______________________

'מעבר למחיצה הפנימית'; תגובות (מקור ראשון)

החמצת האישה כאדם (מיכל ברגמן, מקור ראשון)

לעתים, כשסאת ההתקפות על הפמיניזם הדתי עולה, אני לא יכולה שלא לשאול את עצמי כמה רמב"מיות הפסדנו. כמה רש"יות יכלו להיות לנו, ולא היו. כמה נערות הקשיבו לדברים החכמים שנאמרים בין אבא שלהן לבין תלמידיו, וקפצו את פיהן גם כשידעו היטב את התשובה. כמה אוצרות של חכמה, עומק ויצירה הפסדנו כשהתעלמנו מיכולותיהן של מחצית מתושבות העולם במשך רוב ההיסטוריה האנושית.

פייגלין ביקר בבר נוער והבטיח שכבר אינו הומופוב הארץוואלהynetמעריב nrg

משפחה בריבוע (בת עמי נוימאיר פוטשניק, תנסו בעוד יומיים)

אם יש שם ראש ויש שם כתף, ואהבה, ומחוייבות, סמני מתיחה, אינטימיות ומריבות איומות, אם זה הולך כמו ברווז ומתגעגע כמו ברווז ומחזיק חשבון בנק משותף לא יעזור בית דין, רבני או שרעי – זו משפחה.

על מדרגות הרבנות || הנשים שבחרו במסלול התורני (הארץ)

אני בשיחה || ענת הופמן חושבת שלפמיניסטיות חסר הומור  (הארץ)

שלא עשני אישה? (אפרת גרבר ארן, כיפה)

גברים, תתעוררו: מזמן כבר יצאנו מהמטבח (מרים אדלר, כיפה)

בגידת הפמיניזם (עינת רמון, מקור ראשון)

את לא תדליקי נרות, הבנת? (כיפה)

נשים ותפילה – הערה הלכתית / איתן טוקר (מקור ראשון)

אולפן או אולפנה: כוכבת "דה וויס" הושעתה מהלימודים מעריב nrgסרוגים

דה וויס: ישראל האמיתית בפריים טיים ערוץ 2 (רחל עזריה, onlife)

אבל הכנות, החן והאהבה לדת שקרנו מאופיר לא הספיקו לה, כי פתאום גילינו שאופיר הושעתה מלימודיה מהאולפנה שלה למען יראו וייראו

דה ווייס באשה ערווה? שירי אופיר שירי (ליאור טל, מעריב nrg)

______________

לא להכשיר את אשל (רוויטל מדר, העוקץ)

אנחנו דורשות שכל אחת מהמפלגות שעתידה לקחת חלק במשא ומתן על הרכבת הממשלה הבאה תציב תנאי מוקדם למשא ומתן: לא יושבות לשולחן עם עבריין מין

פנייה ליועמ"ש – הרחקתו של נתן אשל מתפקיד ציבורי (תמר זנדברג, בככר מול השמש) גם ב- ynet

עצומה: נשים אומרות לא לממשלה עם נתן אשל (חורים ברשת)

ויצו לוינשטיין: להרחיק את נתן אשל מתפקיד ציבורי (וואלה)

מפלגת יש עתיד: "לא נשב למשא ומתן עם נתן אשל" הארץ, וואלה

נתן אשל מאיים בתביעה נגד יוזמות הקמפיין נגדו הארץ, onlife

הסדרי הטיעון והדרך לכופף אותם (ח"כ תמר זנדברג, סלונה)

נתן אשל, ניפגש בבית המשפט (רוויטל מדר, סלונה)

חיפוי משפטי: יועצת במשרד רה"מ בשירות אשל (ynet)

לא מתעסקים עם הג'יהאד הפמיניסטי (צפי סער, הארץ)

כוונתו של נתניהו לשתף את אשל במשא ומתן להרכבת הממשלה שידרה צפצוף ארוך על חומרתן של עבירות מין – ויריקה בפרצופן של הנשים

הצבעתן לנתניהו ועכשיו אתן כועסות על נתן אשל (חנה בית הלחמי, onlife)

נתן אשל במייל תועה לשלי: רוצים שאנהל המו"מ ynet, וואלה, הארץ, מעריב nrg, חדשות 10

שלי התבלבלה (נעמה כרמי, קרוא וכתוב)

היועמ"ש של נתניהו הכשירה את מינוי אשל לצוות המו"מ הקואליציוני (הארץ)

היי, זה נתקה || נתן אשל הוא רק נער השליחויות, הבעיה היא בשולח (יוסי ורטר, הארץ)

היי, זה נתקה || פרשת נתן אשל: כישלונה המשולש של שומרת הסף במשרד ראש הממשלה (הארץ)

נתן אשל ל-ynet: 'כנראה שלנשים אין בעיה לשקר' (ynet)

מגיבות לנתן אשל: "הוא משקר, וביבי שותק" ynet

יועז הנדל: נתניהו שגה בטיפול בפרשת אשל וניסה למסמס אותה (הארץ)

לסלק את אשל (מאמר מערכת, הארץ)

אזעקת אמת || נתן אשל לא לבד (מאיה לקר, מוסף הארץ)

גזר הדין נגד נתן אשל בבית הדין המשמעתי  בנציבות שירות המדינה 

מיכאלי: "נתן אשל הוא סימפטום. נתניהו הוא הבעיה" מעריב nrg, חדשות 2

הפייסבוק נגד נתן אשל – יוזמת המחאה: "אני דורשת שאף מפלגה לא תשב איתו למשא ומתן!" (רדיו ללא הפסקה)

בתכנית של אורלי וגיא (מדקה 45)  וגם בערב חדש: 

ציפי לבני: לחיים רמון אין תפקיד רשמי בתנועה (onlife)

בשני קולות (דרור זרסקי, מעריב nrg)

גזירות לא שוות (חיים רמון, מעריב nrg)

למה לא חיים רמון (גל שרגיל, onlife)

המעורבות של חיים רמון במפלגת התנועה ממחישה את החוסר הבנה לאלימות מינית כלפי נשים. זו אינה בעיה אישית של חיים רמון ושל הנפגעת, אלא של כלל הנשים אשר מוטרדות מינית, נאנסות או מותקפות מינית בדרך כזאת או אחרת

מצנע: יש פגם במעורבותו של חיים רמון במפלגה (הארץ)

פרשת אשל: תובענה נגד הסמנכ"ל שחשף התמונות ynet, חדשות 2, הארץ, וואלה

_________________

"מסמך הרפז" של הפוליטיקה – או התנהלות מטרידה של שר בכיר בליכוד? גלובס, וואלה

פנייה לוינשטיין: הורה לחקור פרשת המכתב נגד סער וואלה, גלובס

_________________

צה"ל מציג: סרט פרובוקטיבי נגד הטרדות מיניות וואלה, ynetחדשות 2, הארץמעריב nrg, חורים ברשת, ישראל היום

חיילות: "הקמפיין הצבאי למניעת הטרדות מיניות סקסיסטי (מעריב nrg)

גוברת הביקורת נגד הקמפיין הצה"לי למלחמה בהטרדות מיניות (הארץ)

צה"ל שכח שאנחנו לא מענישים עברייני מין (טל לוין, onlife)

צה"ל יצא בקמפיין נגד הטרדות מיניות, שמלמד גברים כי אסור להם להטריד מינית נשים, אבל לא בגלל שהן נפגעות מזה, אלא משום שהם ייענשו. אלא שגם הטיעון הזה לא נכון, במדינה בה נתן אשל או חיים רמון ממשיכים לחזור אל חיינו

חדש בצה"ל: ככה מטרידים מינית (הדס בשן, סלונה)

"'להעביר לך חוטר' ו'איזה תפוזים' יש לך' – זה מה שאני זכרתי מהסרטון הזה" (פזם)

 

אתם, אתם הפלמ"ח (החיים בתהיתי)

מחיר השוויון בנטל (רם פרומן, הארץ)

________________

מצאו עבודות אמנות מיניות של המורה – והוא פוטר וואלה, ynet, חדשות 10, חורים ברשת, מאקו

עירום הומוסקסואלי הוא לא סכנה לציבור (רונית צח, onlife)

בבית הספר הדמוקרטי בחולון החליטו להיפטר מהמורה לאמנות שהציג בעמוד הפייסבוק שלו יצירות אמנות עם עירום הומוסקסואלי. במקום לפטר אותו, כדאי היה לעורר שיח אמיתי

בחינת בגרות (יונתן אמיר, ערב רב)

אבל אני יכול להבין איך אם תלמידים הגיעו להנהלה מבוהלים ממחשבה שאחד המורים שלהם עושה פורנו עם קטינים, נוצר מצב שבו אי אפשר היה להמשיך לעבוד ביחד. הניסיון להפוך את הסיפור להגנה על חופש הביטוי ומאבק בהומופוביה מטשטש את העובדה שלא אלו הדברים שיצרו אותו, ובסה"כ מעביר את הדיון לסביבה שבה – איזה אבסורד – אמנות אי-הנחת מרגישה הרבה יותר נוח.

משבר אמון (יולי חרומצ'נקו, ערב רב)

אולי יעזור למיתממים להבין אם ידמיינו סיטואציה שבה מורה לאמנות מצטלם כשהוא מקיים יחסי מין מפורשים עם בחורות צעירות, וילדות בנות שתיים-עשרה שנחשפות לכך חוששות להימצא איתו באותה כיתה. האם אז יחסי הכוח היו ברורים יותר?

אמאל'ה, מין! (ליאור ווטרמן, ערב רב)

הפתרון בו נקט בית הספר, נותן עדיפות לזעזוע של הילדים על פני חובתם הדמוקרטית של מבוגרים לקבל את השונה מהם ולחנך את תלמידיהם לכך. דווקא מכיוון שווליניץ גם כך עמד לסיים את עבודתו, אפשר היה להוביל הליך דיאלוגי פורה מבלי לאלץ את הסגל לקלוט אליהם מורה שלא היו מקבלים לשורותיהם אילו ידעו  ש…

ההורים נגד הדובים: שיחה על מקרה גל ווליניץ (אורי גנני ועפרי אילני, ארץ האמורי)

גזענים וחיות אחרות (גל ווליניץ')  ,  ווליניץ 2 (ע' קווירית)

לצערי ניכר בו יותר משמץ של נרטיב קולוניאליסטי של החפצת הגוף השחור. אפשר לקבוע שגם אם ווליניץ איננו גזען, הוא לכל הפחות התרשל בשליטה על המסרים שרצה להביע. טעות בלתי נסלחת בשביל אמן.

_______________

על הגועל (רוויטל מדר, the so calld leftovers) ובהעוקץ

הרי שהדימוי של נתניהו מעורר בנו גועל שאין בו שום דבר חיובי, שכן זהו גועל שממשיך את האופן הצר שבו אנחנו נותנות ונותנים לנשים להופיע, גועל שמביע את האימה שאנו חשות וחשים כאשר אשה לוקחת לידיה את הזכות לחוש בנוח, גועל שאינו שונה מכל מסע הצלב שמתנהל אל מול שרה נתניהו, אשר אשמה תמיד בהכל.

צמיגים לובשים שמלה (חגית דהאן, סלונה)

אני רוצה רק להזכיר לכם, לסיכום, דבר אחד- מה שראיתם אתמול זה לא צמיגים לובשים שמלה, למרות שזה בדיוק מה שעלה לכם לראש כשראיתם את התמונה. אתמול זו הייתה אישה שלבשה את השמלה הזו- אישה, שכמו כל אדם, כמו כל אחת ואחד מאיתנו, אמור להיות לה החופש להתלבש כרצונה, ולהרגיש בנח עם גופה, מבלי להיצלב על ידי ממיסטים משועממים ושוטרי צניעות מטעם עצמם.

שרה, השמלה והצדקנות (רוית הכט, הארץ)

על תמונתה של הגברת הראשונה בשמלת התחרה עטו כל כתבי, יועצי, דוברי, ורכילאי הארץ – כולל אותן פמיניסטיות ששעתיים אחר כך גידפו בפייסבוק את העיסוק הנקלה בגוף האשה.

למה באמת משכה השמלה של שרה את תשומת הלב? משום שהיא חשפה לא רק את גופה, אלא גם את חוסר מודעותה המטריד לגבי עצמה. על כן הדיון בה נדרש.

מה אכפת לכם כמה שוקלת שרה נתניהו? (טלי טסלר, onlife)

שמלת המריבה של שרה נתניהו (לילך הדר, הארץ)

בגדי המלכה החדשים (רוני בר, הארץ)

ראו, הוזהרתם (גל ברקן, סלונה)

השמלה היא רק תירוץ (דרור זרסקי, מעריב nrg)

שרה נתניהו וחנין זועבי: הנשים השנואות בישראל (רונן טל, סלונה)

השמלה של שרה נתניהו: שקיפות שמקרינה אטימות (שחר אטואן, הארץ)

החרדים על השמלה של שרה נתניהו: "השפילה אותנו" מאקו , גלובס

לבנת: "העליהום על שרה נתניהו – שובינסטי, רדוד ונמוך" חדשות 10, וואלה, ynet

יו"ר נעמ"ת: "העיסוק בשמלה של שרה נתניהו מעורר גועל" (גלובס)

תחרה זה רע: הטעות של שרה נתניהו (ynet)

דרעי על שרה נתניהו: העיסוק בהופעתה אינו ראוי (ynet)

"בדיעבד, ייתכן שהייתי בוחרת שמלה אחרת לגברת נתניהו" (FASHION FORWORD)

_____________________________

הכירו את חברות הכנסת החדשות (onlife)

למה חשוב לספור את הנשים בכנסת (דיבורים כמו חול)

נשים בכנסת ה- 19: רק נראה כמו שוויון (גל חן, onlife)

הנשים בכנסת ה-19: האמנם יש עתיד? (טל שניידר, הפלוג) גם בסלונה

הנדון: שוויון מגדרי בהקמת הממשלה החדשה ובתכנית עבודתה: (women 4 peace)

כמות ואיכות – ייצוג נשים בכנסת החדשה (פרופ' אסתר הרצוג, ynet)

צעד קטן בדרך לשוויון // הכנסת הנשית ביותר בתולדות ישראל (The Marker)

זו תהיה הכנסת הכי נשית אי פעם , האם זה יעזור ? (טלי חרותי סובר, הארץ)

איך הפכו הנשים לקול הכי מבוקש בבחירות? (ד"ר גלית דשא, onlife)

גברת 
מג'ונדרת || שמאל-ימין בעקבים גבוהים (צפי סער, גברת מג'ונדרת, הארץ)

תמר זנדברג: ביטחון זה גם ביטחון אישי לנשים (onlife)

אורלי לוי אבקסיס חייבת להיות שרה (רונן טל, סלונה)

תהיי אישה ותחוקקי (ד"ר שרון גבע, אל מדף ספרי ההיסטוריה)

אז איך, באמת, תשפיעי? (Inter Spem et Metum)

כמה הצעות חוק לכנסת ה19. וגם קריאה לעשיה. (פוסט אורח, בלוג משלך)

אמא'לה, שרה'לה! (קובי ניב, הארץ)

מחאה נגד ראשי הסיעות: אין כלל ייצוג נשי במשא ומתן הקואליציוני (הארץ)

יאיר בנט (אראלה שדמי, הארץ)

גם ללפיד יש נשים – בקלסרים (הילה קובו, וואלה)

פמיניזם על תנאי: האם שוב ימונה קבינט בטחוני ללא נשים? (טל שניידר, הארץ)

העוזרות לשעבר נכנסות לכנסת מהדלת הראשית (ynet)

27 נשים בכנסת: תלמדו לעבוד יחד (טל שניידר, סלונה)

ח"כיות כל המפלגות – התאחדו (צפי סער, גברת מג'ונדרת, הארץ)

מֵמְשָ-לָה 2013 (חנה בית הלחמי, האישי הוא הפוליטי)

לא מתרגשת מכמות הנשים בכנסת (אושיק פלר, מנכ"לית המכון הישראלי לדמוקרטיה, onlife)

ניצחון הגבר הלבן (קובי ניב, הארץ)

ח"כ אורלי לוי-אבקסיס: ניפצתי את הסטריאוטיפ של דוד לוי (גלובס)

תנו גם לחוטובלי ולבנת להיכשל (טל שניידר, הפלוג, הארץ)

שומרות הסף (טל לאור, מעריב nrg)

שמחת נשים בכנסת (נרי לבנה, הארץ)

ח"כ עליזה לביא: נפעל יחד לקידום מעמד האישה (כיפה)

פרשת בשלח: שירת נשים צלולה בכנסת (איתמר לפיד, מעריב nrg)

איילת שקד: אישה חילונית במפלגה דתית (איילת שקד, onlife)

כיסא הכבוד של קארין אלהרר (ynet)

הפנינה של יאיר לפיד: ילדת פנימיות, לוחמת שוויון (ynet)

הח"כית ה-12 של הבית היהודי ynet, מעריב nrg

שולי מועלם: "מגיעה לכנסת מתוך ענווה גדולה" (סרוגים)

חלומות פמיניסטיים ליום הבחירות (צפי סער, גברת מג'ונדרת, הארץ)

חג ב.חירות (אילאיל קומיי דרור, בלוג משלך)

נעמת לנתניהו: הציבור מאמין בנשים בתפקידי שרות הביטחון והאוצר (The Marker)

אם אין אג'נדה – לפחות יש מגדר (חן קוטס בר, מעריב nrg)

שוות 14 מנדטים: רוב המתלבטות – נשים (חדשות 2)

דעה: לא לשריין מקום לנשים במפלגה דתית (הרב איתי אליצור, כיפה)

______________

ברוך שעשני (שפרה קורנפלד, מעריב nrg)

למה אני מוכנה להיעצר כל חודש בכותל? (ליאור נבו, ynet)

"בחודש השמיני להריוני לא היה לי קשה להחביא את הטלית של סבי מתחת לבגדים. חשבתי על העוברית שלי, והיה לי ברור שאני מוכנה להיעצר. לא רק בשבילה, אלא בשביל ציבור שלם שמודר בישראל". ליאור נבו מספרת על המעצר – ועל השליחות

הצנחנים מתגייסים: יתפללו עם נשות הכותל (ynet)

הצנחנים הותקפו: לא בשביל זה שיחררתם את הכותל (נעמה פלד, onlife)

רחבת הכותל בידינו (עפר לרינמן, הארץ)

נשות הכותל למפכ"ל: שהשוטרים ישמרו נגיעה (ynet)

עשר נשים נעצרו לאחר שהתפללו בכותל ynet, הארץ, חדשות 2

שוב אוסרים על שירה להשתתף במשחק כדורסל (מעריב nrg)

בדיקת צניעות: המורה ביקשה שארים חולצה (ynet)

המורה שבדקה את אורך החצאיות באולפנה תתנצל (מעריב nrg)

בצעד חריג: בג"ץ התערב בהחלטת ביה"ד הגדול (ynet)

התשובה לרב אבינר: סטייליסטית באה לאולפנה (ynet)

לימוד התורה זקוק לבועלי נידות (רוחמה וייס, ynet)

מרד הטובלות: שבעה ימים זה מספיק (רוחמה וייס, ynet)

צניעות עד הקבר: "ברזיות לנשים" בבית העלמין (ynet)

למה אני קוראת לו אישי ולא "בעלי"? (אפרת גרבר ארן, כיפה)

לא רק נשים: הם מצנזרים גם נעליים (ynet)

הלכות פייסבוק: עברת מ- Married ל- Single לא תקבלי את דמי הכתובה (מעריב nrg)

מרכז י.נ.ר: 1,500 זוגות דתיים וחרדים מתגרשים כל שנה (סרוגים)

נגד הזרם: ילדים זה שמחה. אבל במידה (שיפי חריטן, ynet)

אורית זוארץ: צריך למנות מנכ"לית לבתי הדין הרבניים (מעריב nrg)

דיין בכיר נחקר באזהרה בחשד שהיטה תיקי גירושין וואלה, ynet

100 שנה אחרי הרבנים: "מסע מושבות" לרבניות (ynet)

________

נישואים חד מיניים עברו בצרפת, אז מה איתנו? (ח"כ ניצן הורביץ, מעריב nrg)

"הבעיה אינה 'ניצול' הפונדקאיות במזרח, אלא צביעות המערב" (רועי יולדוס רוזנצוויג, מאקו)

נינו אבסדזה: "שיהיה ברור, אני לא נפרדת מהקהילה" (מאקו)

בג"ץ למדינה: יש להקל על הפונים להליך פונדקאות בחו"ל (הארץ)

לראשונה בישראל: כנס פונדקאות בינלאומי לגייז (מאקו)

אנחנו אבא ואבא, תכירו בזה (ynet)

הסלבס מתגייסים למען זוגות חד מיניים (וואלה)

עלטה: "סיפור אהבה מרגש שיפרוט לכם על כל מיתר בגוף" (מאקו)

זוג הומואים בסרטון מרגש: עזרו לנו להביא ילד ynet, חורים ברשת

הפתרון למצוקה הכלכלית: להפוך לאם פונדקאית (mynet)

ביהמ"ש: חיוב נשים לאמץ תינוקות פונדקאות הוא אפליה (הארץ)

"להכיר בילדי חד-מיניים מפונדקאות בלי בדיקת רקמות" (וואלה)

בג"ץ יקבע: זוג אבות יוכרו כהורים בישראל? (ynet)

"נישואים לכולם" – הצעת החוק הראשונה (מאקו)

הומואים דתיים: "גם אנחנו רוצים ילדים" (מעריב nrg)

הבן יצא מהארון, האמא מסייעת להורים במצב דומה (מעריב nrg)

אסף אברבוך:"'דניאל' זה הסיפור של כולנו" (מאקו)

רון חולדאי ייפגש עם חברי הקהילה הגאה (מאקו)

ילדי הפונדקאות מדברים: "כיף לגדול עם אבא ודדי" (מאקו)

כלכלה ורודה: הצרכנים הגאים שווים יותר (ynet)

בקרוב בתל אביב: מתנ"ס לנוער גאה (מאקו)

"לא האמנתי שההורים יעיפו אותי מהבית" (מאקו)

ירושלים: בואו ללמוד את סודות הדראג באירועי "שאון חורף" (מאקו)

נצחון לפיד: "סיכוי אמיתי לנישואים בין בני אותו מין בישראל" (מאקו)

החלה ההרשמה לתחרות פרסי הקהילה ליום הבנ"ה 2013 (מאקו)

השקל הוורוד יוצא מהארון: Tel-Aviv first Gay Expo יתקיים השנה (מאקו)

הומו מקיבוץ דתי: "הפסקתי מזמן לפחד מאלוהים" (mynet)

____

טרנד חדש בימי הולדת: סדנת ריקוד על מוט לבנות 15 (מעריב nrg)

מה בוער לילדות להיות "סקסיות"? (חן קוטס בר, מעריב nrg)

הטרנד המזעזע שסוחף את הנוער (משהו לנשנש כשהאורחים יגיעו)

יש חיים אחרי כריתת השד: מיכל בונה פטמות (mynet)

האם צריך להתנקות מגלולות למניעת הריון? (סלונה)

תצעקי עליו כמו שמעולם לא צעקת (עו"ד מיה צחור, סלונה)

אחרי 10 שנים: גילה שבתו אינה שלו (מעריב nrg)

2012: עלייה של חמישה אחוזים בשיעור המתגרשים ynetוואלהמעריב nrg

יונה וולך: השירים שלא פורסמו (ynet)

קיבוצניקית ופלסטינית שיקמו מעון לנשים מוכות (mynet)

הורות היא גם מקצוע של גברים (עדי ברקן, The Marker)

עקרת בית? עדיף להתגרש (ריקי כהן, סלונה)

ארץ שמקדשת ילדים – ולא מכבדת אימהות (מיכל גולדן, onlife)

עלייה במספר הזוגות שלא מתחתנים ynetהארץ, ישראל היום

במדינת הכדת וכדין (טלי חרותי סובר, הארץ)

למה שלא תהיה לנו נגידה? (אסתר לוצאטו, The Marker)

אחרי ראשות הממשלה, יו"רות הכנסת, נשיאות בית המשפט העליון וביקורת המדינה – הגיעה הזמן שתהיה לנו נגידה בבנק ישראל

כיצד יתייחסו במשרד מיתר ליקוורניק הממוזג לאמהות? (The Marker)

היסטוריה בצה"ל: הקברנית הצבאית הראשונה (ynet)

הסרט שמצדיק את קיום הטלוויזיה (מיה סלע, הארץ)

איך להיות זונה מצליחה: שיא של חוסר טעם (חורים ברשת)

בג"ץ: זכותו של תורם זרע שהתחרט גוברת על זכות אשה שרכשה את זרעו (הארץ)

הורות היא גם מקצוע של גברים (עדי ברקן, The Marker)

שוביניזם בעירייה: "הגבר הוא המפרנס בבית" (mynet)

מיניות עם תשואה (עו"ד קובי סודרי, מעריב nrg)

יוצאת לחופשת לידה? אל תוותרי על הזכויות שלך (סיגל פאר, סלונה)

מסיבות סאדו-מאזו בהשראת "חמישים גוונים" (mynet)

"חברת חשמל הייתה עד היום חברה מאוד שוביניסטית" (גלובס)

תלונה: חברות ועדת הקלפי לבשו מכנסיים (ynet)

הנשים הצדקניות של אז מול הפמיניסטיות של ימינו (גיל רונן, סרוגים)

מועצת העיר רעננה הצביעה נגד קבלת החלטה עקרונית להתנגד להדרת נשים (local)

_______________________

פרשת זנות הקטינות: "הצעירה שידלה למין, הנערות נמלאו אימה" (חדשות 10)

אישום: אנס את בת זוגו וכפה עליה לעסוק בזנות (וואלה)

ביהמ"ש התיר לפרסם את זהות סוחר הנשים הגדול בארץ – דודו דגמי (הארץ)

חשד: ייבאו נשים מחו"ל והעסיקו אותן בזנות בחיפה וואלההארץמעריב nrg

סוחר נשים ישראלי גדול נעצר ישראל היום, חדשות 2

טורקיה הסגירה לישראל תושב אשקלון (40) החשוד בסחר בבני אדם, אלימות והתעללות בנשים שהובאו לישראל מחבר העמים

תושבים מתלוננים על מכון ליווי בשכונת מגורים (mynet)

_______________________

בלעדי: בית ספר באשדוד הזהיר את ההורים מפדופילים, חשוד בן 16 נתפס והודה (חדשות 10)

בעקבות חשיפת חדשות 10: אישום באונס ילדה בת 11 בחדר מדרגות

פיתה נערים למין, השותף לדירה תיעד ודיווח (ynet)

פדופיל משוחרר תועד עם בן 3 באירוע – ונעצר (ynet)

מורה ביישוב חרדי חשוד בביצוע עבירות מין בכ-80 תלמידים (חדשות 2)

צעיר בשנות ה-20 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינים והכריח אותם לעשן סמים (חדשות 10)

שנה לפרשת הפדופיליה בנחלאות ||הרשעה אחת, 15 חשודים שוחררו ללא כתב אישום (הארץ)

בן 24 נעצר בחשד לפדופיליה ברשת חדשות 2, ישראל היום

טייס אזרחי נחשד שקיים יחסי מין עם קטינות – ושוחרר  (חדשות 2)

________________

פדופיליה וטיוח: נעצר חשוד בתקיפות מיניות ynet, מעריב nrg, חדשות 10, חדשות 2

משטרת ירושלים עצרה חשוד בפדופיליה שתקף ילדים רבים (הארץ)

מעצר הפדופיל בי-ם: הרבנים ידעו (חדשות 2)

המשטרה על החרדי החשוד בעבירות מין בילדות: "הקהילה ידעה ולא דיווחה"  (חדשות 10)

החרדי החשוד בביצוע עבירות מין בילדות ישב בכלא בארה"ב על מעשים דומים (חדשות 10)

טיפול כימי כתחליף: 'תקף מינית יותר מ-15 נערות' ynet, וואלה

רבנים ורופא ייחקרו בעקבות פרשת סירוס הפדופיל החרדי (וואלה)

_________

אישום: אב לשבעה מיישוב ליד י-ם ביצע מעשים מגונים בחמש ילדות חדשות 10, ynet

_______

חשד לאונס של ילדה במודיעין עילית חדשות 2, ynet, וואלה, חדשות 10, מעריב nrg, ישראל היום

אונס הילדה החרדית: המשפחה לא מדברת עם המשטרה וואלה  אונס הילדה החרדית: הגננת לא מדברת בחקירה וואלה, חדשות 2

אונס הילדה במודיעין עילית: "מתנכלים למתלוננים" (חדשות 2) אונס הילדה: חקירת המשטרה מתרחבת חדשות 2  תלונה על תקיפה מינית נוספת של ילדה במודיעין עלית חדשות 2 , החשד לאונס הילדה: נחקרת "נדרה נדר לשתוק" (ynet)

האונס במודיעין עילית: העדה המרכזית הודתה ששיקרה ynet, חדשות 2, חדשות 10, וואלה, ישראל היום, הארץ, מעריב nrg

גננת במודיעין עילית: "לא מאמינה שיש מקום בטוח" (חדשות 10)

זעם ברחוב החרדי בעקבות פרשת האונס הבדוי: "עלילה אנטישמית" (חדשות 10)

איומים על חייה של הדס שטייף: "אחשוף סיפורים נוספים" מאקו, וואלה

האיומים של החרדים לא מפחידים אותי (הדס שטייף, onlife)

הנחת העבודה במשטרה: היה אונס ילדה במודיעין עלית (חדשות 10)

_______________

רצח את חברו, אנס את אמו וכעת מערער: "הייתי שיכור" (וואלה)

זכאי מחמת השכרות?! (דן רונן, וואלה)

המשטרה עצרה את האנס מדיזנגוף סנטר ynet, מעריב nrg, וואלה, חדשות 10

האונס בסנטר: "מה שקורה בקומה 4- נשאר ב-4-" (ynet)

אנס נערות בדיזנגוף סנטר ואמר להן: "זה תיכף ייגמר" (חדשות 2)

אם של נאנסת ע"י החשוד מת"א: "הוא מפלצת, צריך לתת עונש מקסימלי" (חדשות 10)

השוטר שאל את המתלוננת אם נהנתה מהאונס (הארץ)

תביעה פוצלה – מתלוננת על התעללות תעיד שוב (ynet)

אישום: בעט באישה הרה וגרם להפלת העובר (מעריב nrg)

הנאנסת: הפרקליטות אחראית לפגיעה בנוספות (myent)

13 שנות מאסר לתושב הצפון שחטף צעירה ואנס אותה (וואלה)

נהג משאית תקף פקחית ודחף את הדוח לחזייתה (מעריב nrg)

שיעור בבית הספר על תקיפות מיניות הוביל לחשיפת מעשים מגונים בילדה (מאקו)

אישום: בן 21 מהמרכז אנס בת 13 ובעל ותקף בת 15 וואלה, חדשות 10

אישום בגין הטרדות מיניות נגד ראש העיר קריית מלאכי הארץ, ynet, וואלה, מעריב nrg, חדשות 2

מחאה על עסקת הטיעון עם מוטי מלכה (מעריב nrg)

אחיו של משה קצב פונה לליכודניקים (חדשות 2)

משרד המשפטים המליץ לדחות את בקשת חנינת קצב (וואלה)

נתניה: התחזה לשוטר ותקף מינית עובדת זרה חדשות 2, חדשות 10 , ynet, ישראל היום

הקלטות: התקשרה לדווח שבן זוגה מכה אותה, הוא כלל לא היה בבית (חדשות 10)

בעל ישב שבועיים במעצר בגלל תלונת שווא של אשתו וואלה, ynet

החיילת בדתה ניסיון אונס: "רציתי לעבור בסיס" (חדשות 2)

מוכר הממתקים אנס והטריד מינית ילדות (חדשות 2)

המציצן בשירותי נשים באשדוד נשלח לכלא (חדשות 2)

אחד מ-10 הוטרד מינית באינטרנט (ישראל היום)

גילי ארגוב נעצר בחשד שהיכה את אשתו וואלה, חדשות 2, ynet, וואלה, ישראל היום

חשד: סיפק סמים וביצע עבירות מין בילדות בגילאי 12-16 (חדשות 10)

תקף מינית בנות 10 ו-11 שישנו בחדר של בתו (ynet)

בן 30 חטף את אהבת נעוריו ודרש שתינשא לו (mynet)

חשד: אילץ את חברתו לשכב עם גברים זרים (חדשות 2)

אישום: אנס חיילת בבית החייל ברמת גן  חדשות 2, חדשות 10

כירורג הטריד מינית – רישיונו נשלל זמנית (ישראל היום)

700 אלף ש', והתביעה על תקיפה מינית נמחקה (ynet)

תלונות: חבר כנסת לשעבר הטריד מינית עובדות (ynet)

הח"כ לשעבר שחשוד בהטרדה מינית: מיכאל רצון הארץynetחדשות 10חדשות 2ישראל היום

פרשת ניצב ניסו שחם: שלב העדויות (חדשות 2)

כתיבת תגובה